ODPOWIEMY NA TWOJE PYTANIA
ODPOWIEMY NA TWOJE PYTANIA
Dostępność i ceny
Czy mają Państwo dostępność w…?
Dostępność można sprawdzić , korzystający z portali hostelworld.com, hostelbookers.com, lub też dokonując rezerwacji na naszej stronie www.hostelgorzow.pl,
Ile kosztuje jedna noc w Państwa hotelu?
Wszystkie ceny można sprawdzić na naszej stronie internetowej. www.hostelgorzow.pl,
Czy oprócz podanej ceny klient jest zobowiązany do zapłaty jakichś dodatkowych kosztów?
Nie, nie przewidujemy żadnych dodatkowych ukrytych kosztów: internet, ręczniki, pościel, itp. są wliczone w cenę pobytu.
Hostel
Czy hostel zamykany jest w godzinach nocnych?
Nie. Recepcja działa całodobowo i przez całą dobę hostelową klient ma prawo przebywać w obiekcie jak i wchodzić oraz wychodzić z hostelu.
Od której godziny możliwy jest check-in (zakwaterowanie gości) i o której godziny przewidziany jest check-out (wymeldowanie klientów)?
Pokoje są przygotowane dla nowych gości od 16.00 Jeśli jednak przewidują Państwo wczesny przyjazd, proszę śmiało zaglądnąć do nas – można zostawić swoje bagaże na recepcji i poczekać na swój pokój
Check-out przewidujemy o godzinie 12.00.
Jak trafić do hotelu?
Mapa znajduje się na naszej stronie w odnośniku lokalizacja.
Czy palenie jest dozwolone, czy wręcz przeciwnie?
Nie, w naszym hotelu palenie tytoniu jest zabronione
Czy mogę zaprosić znajomych do hotelu?
Goście z zewnątrz mają prawo przebywać w hostelu między 8.00 rano a 22.00 (oczywiście gości z zewnątrz również obowiązuje regulamin hostelowy). Między 22.00 a 8.00 rano teren hostelu przeznaczony jest tylko dla gości hostelu. Za przebywanie w tym czasie niezakwaterowanej osoby odpowiedzialność ponosi klient, który wpuścił, lub zaprosił tę osobę.
Procedura rezerwacji
Jak dokonać rezerwacji?
Proponujemy skorzystać z najpopularniejszych światowych portali hostelworld.com, hostelbookers.com, gomio.com, bookings.com, lub też naszej strony internetowej. Do dokonania rezerwacji potrzebny są dane aktualnej karty kredytowej (numer, data wygaśnięcia, rodzaj karty, imię i nazwisko właściciela).
Czy konieczne jest dokonanie rezerwacji z wyprzedzeniem?
Sugerowalibyśmy dokonania jak najszybszej rezerwacji (w miarę możliwości, oczywiście), jednakże, w wypadku, gdy nie znajdziemy dla Państwa miejsca, służymy pomocą w znalezieniu noclegu w okolicy.
Chciałabym odwołać rezerwacje…
Nasze reguły, dotyczące odwołania noclegu są proste – mają Państwo prawo odwołać rezerwację na 24 godziny przed planowanym przyjazdem. Akceptujemy jedynie odwołanie rezerwacji drogą internetową (rezerwacja@hostelgorzow.pl ) z dodanym nazwiskiem osoby rezerwującej pobyt oraz datą planowanego pobytu. W innym przypadku rościmy sobie prawo do pobrania z konta osoby rezerwującej nocleg kwoty równowartej sumy pierwszej nocy pobytu.
Dlaczego konieczne jest podanie danych karty kredytowej?
Dane karty kredytowej to zabezpieczenie dla nas. Korzystamy z danych tylko w wypadku, gdy klient nie odwoła pobytu i nie pojawi się u nas (lub jeżeli odwoła planowany pobyt zbyt późno).
Usługi i wyposażenie
Czy pościel jest wliczona w cenę?
Tak, gwarantujemy pościel oraz ręczniki, nie zezwalamy jednak na korzystanie ze śpiworów (względy sanitarne).
Czy hostel wyposażony jest w centralne ogrzewanie i klimatyzację?
Tak, wyposażeni jesteśmy w centralne ogrzewanie, nie ma u nas jednak klimatyzacji.
Czy posiadają Państwo wyposażenie niezbędne do gotowania?
Tak, kuchnia jest w pełni wyposażona i jest dostępna dla naszych gości przez całą dobę
Czy można skorzystać z Internetu?
Tak, mamy kilka stanowisk, dostępnych dla naszych gości w ramach wirtualnego biura. Można również skorzystać z Internetu bezprzewodowego (WI-FI)
Czy hostel wyposażony jest w pralkę?
Tak.
Czy mają Państwo specjalny parking dla gości?
Tak , jeden przed Hostelem monitorowany nie ogrodzony, oraz za budynkiem hostelu ogrodzony i monitorowany.