Rejestracja 24 H : + 48 693 439 801

Pytania

Dostępność i ceny

Czy mają Państwo dostępność w…?

Dostępność można sprawdzić , korzystający z portali hostelworld.com, hostelbookers.com, lub też dokonując rezerwacji na naszej stronie www.hostelgorzow.pl,

Ile kosztuje jedna noc w Państwa hotelu?

Wszystkie ceny można sprawdzić na naszej stronie internetowej. www.hostelgorzow.pl,

Czy oprócz podanej ceny klient jest zobowiązany do zapłaty jakichś dodatkowych kosztów?

Nie, nie przewidujemy żadnych dodatkowych ukrytych kosztów., internet, ręczniki, pościel, itp. są do wliczone w cenę pobytu.

Hostel

Czy są jakieś określone godziny pobytu, lub czy hostel zamykany jest w godzinach nocnych?

Tak. Recepcja otwarta jest od godz. 9 do godz. 22. Jeżeli przyjazd jest w godzinach późniejszych klient dostaje odpowiednie hasło z kodem dzięki któremu może swobodnie zakwaterować się bez obecności pracowników hostelu.

Od której godziny możliwy jest check-in (zakwaterowanie gości) i o której godziny przewidziany jest check-out (wymeldowanie klientów)?

Pokoje i łóżka są przygotowane dla nowych gości około godziny 16 w południe. Jeśli jednak przewidują Państwo wczesny przyjazd, proszę śmiało zaglądnąć do nas - można zostawić swoje bagaże na recepcji i poczekać w pokoju zbiorczym, Check-out przewidujemy o godzinie 12 w południe.

Jak trafić do hotelu?

Mapa znajduje się na naszej stronie w odnośniku lokalizacja.

Czy palenie jest dozwolone, czy wręcz przeciwnie?

Nie, w naszym hotelu palenie tytoniu jest zabronione

Czy mogę zaprosić znajomych do hotelu?

Goście z zewnątrz mają prawo przebywać w hostelu między 7 rano a 22 wieczór (oczywiście gości z zewnątrz również obowiązuje regulamin hostelowy). Między 22 wieczór a 7 rano teren hostelu przeznaczony jest tylko dla gości i jego pracowników. Za przebywanie w tym czasie niezakwaterowanej osoby odpowiedzialność również finansową ponosi klient, który wpuścił, lub zaprosił tę osobę. Kara wynosi 100 złotych za osobę / noc.

Procedura rezerwacji

Jak dokonać rezerwacji?

Najlepiej skorzystać z formularza zamieszczonego na stronie lub zadzwonić na telefon 693439801. Należy pamiętać o wpłacie zaliczki na poczet wynajmu abyś był pewien że jeśli przyjedziesz w nocy miejsce do spania będzie czekać na Ciebie.

Czy konieczne jest dokonanie rezerwacji z wyprzedzeniem?

Sugerowalibyśmy dokonania jak najszybszej rezerwacji (w miarę możliwości, oczywiście), jednakże, w wypadku, gdy nie znajdziemy dla Państwa miejsca, służymy pomocą w znalezieniu noclegu w okolicy.

Co zrobić, gdy nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji?

Po pierwsze – prosimy o przeglądnięcie na skrzynce folderu SPAM (może zdarzyć się sytuacja, kiedy nasz e-mail zostanie w ten sposób automatycznie zakwalifikowany). Jeśli nie otrzymają Państwo potwierdzenia, prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

Chciałabym odwołać rezerwacje…

Nasze reguły, dotyczące odwołania noclegu są proste – mają Państwo prawo odwołać rezerwację na 24 godziny przed planowanym przyjazdem. Akceptujemy jedynie odwołanie rezerwacji drogą internetową (info@hostelgorzow.pl ) z dodanym nazwiskiem osoby rezerwującej pobyt oraz datą planowanego pobytu. W innym przypadku rościmy sobie prawo do pobrania z konta osoby rezerwującej nocleg kwoty równowartej sumy pierwszej nocy pobytu.

Dlaczego konieczne jest podanie danych karty kredytowej?

Dane karty kredytowej to zabezpieczenie dla nas ale jeśli nie posiadasz karty to możesz dokonać płatności przez formularz paypall , który dla twojej wygody umieściliśmy na stronie.

Czy przesyłanie danych karty kredytowej drogą internetową jest bezpieczne?

Tak, oczywiście.

Czy pobierają Państwo jakąś kwotę z karty kredytowej przed przyjazdem klienta?

Nie. Z danych korzystamy jedynie w w/w przypadku.

Czy osoby trzecie mogą korzystać z moich danych osobowych przesłanych w formularzu rezerwacji?

Nie, nie sprzedajemy ani nie udostępniamy danych osobowych naszych klientów.

Bezpieczeństwo

Czy po wymeldowaniu można gdzieś pozostawić bagaż na resztę dnia?

Oczywiście, recepcja jest najlepszym do tego miejscem.

Usługi i wyposażenie

Czy pościel jest wliczona w cenę?

Tak, gwarantujemy pościel oraz ręczniki, nie zezwalamy jednak na korzystanie ze śpiworów (względy sanitarne).

Czy prysznice są darmowe?

Oczywiście tak, dostępne 24 godziny na dobę.

Czy organizują Państwo transport z/na lotnisko?

Tak , ale dla lotnisk z Berlina, Szczecina, Poznania , Babimostu. W przypadku lotnisk w Polsce możemy wypożyczyć Państwu nasz samochód, który mogą Państwo zostawić na lotnisku , natomiast jeśli chodzi o lotnisko w Berlinie to przewieziemy Państwa naszym samochodem.

Czy hostel wyposażony jest w centralne ogrzewanie i klimatyzację?

Tak, wyposażeni jesteśmy w centralne ogrzewanie, nie ma u nas jednak klimatyzacji.

Czy posiadają Państwo wyposażenie niezbędne do gotowania?

Tak, kuchnia jest w pełni wyposażona i jest dostępna dla naszych gości przez całą dobę.

Czy można skorzystać z Internetu?

Tak, można skorzystać z Internetu bezprzewodowego (WI-FI)

Czy hostel wyposażony jest w pralkę?

Tak, korzystanie z pralki jest możliwe w godzinach pracy recepcji po wcześniejszym uzgodnieniu. Usługa jest płatna.

Czy mają Państwo specjalny parking dla gości?

Tak, jeden przed Hostelem monitorowany nieogrodzony darmowy, oraz za hostelem ogrodzony i monitorowany, płatny.


Facebook